Sexy nohy do kraťasů

20. března 2011 v 11:52 | sabulinQa ^^ |  Beauty
[Tady tohleto budu dělat!!fakt mi tenhle článek pomohl ;)...pak vám napíšu jestli to účinkuje nebo ne ;D...jestli ste už toty cviky na stehna dělali tak mi napište jestli to fakt má cenu ;)..]
Cvičení pro štíhlé nohy
zdroj: Krasna.cz
V zimě jsi možná na kraťásky a minisukně zanevřela, jejich sezona se ale zase nezadržitelně blíží. Jak si do kraťasů pořídit naprosto výstavní nohy?


Jestli si chceš pořídit vypracované štíhlé nohy a zbavit se nadobro rosolovitých stehen, budeš se do toho muset pěkně opřít. Krásné nohy nezískáš zadarmo, bude to chtít hodně dřiny, ale výsledek stojí za to.

Chceš to trochu usnadnit? Známe cviky, které se přímo zaměřují na krásu tvých nohou.

Vnitřní strana stehen

Posaď se na zem, záda drž vzpřímeně, o ruce se opíráš za zády. Nohy drž zeširoka od sebe a vsuň si mezi ně velký gymnastický míč, který sevři koleny. Chvíli vydrž, pak povol a cvik opakuj. Pusť si k tomu hudbu a stlačuj v tempu. Jde to dobře? Zvol si složitější variantu. Zdvihni nohy deset centimetrů nad zem a stlačuj míč, jako v předchozím cviku. Mákne si i břicho.

!!!více pod perexem!!!


Stehna a břicho

Chceš zmákout vnitřní i vnější stranu stehen, a k tomu ještě břicho? Lehni si na záda, obě nohy zvedni tak, aby s tělem svíraly pravý úhel. Drž nohy napnuté, stáhni břicho a pravidelně dýchej. Nohy roztahuj do stran a vracej zpátky. Nejprve pomalu a plynul. Pak zkus verzi s pohybem na dvě doby - díky pauze budeš muset vydržet ve větším protažení déle a tvé nohy to hned pocítí.
Zacvič si s videem:


Vnější strana stehen a hýždě

Lehni si na pravý bok, pravou (spodní) nohu lehce pokrč, levou ruku si kvůli stabilitě opři před sebe. Pravou měj nataženou a na ni polož hlavu, ať se ti nezatěžuje krční páteř. Nohou kmitej nahoru a dolů, drž ji napnutou a nedotýkej se země. Opakuj cvik dvacetkrát, pak nohy prostřídej. Celou sérii zopakuj třikrát na obě nohy.

Stehna a zadeček

Postav se vzpřímeně a nohy drž zeširoka od sebe, ale ne v extrému. S nádechem začni pokrčovat kolena a jdi do podřepu. Když jsou nohy v rovině s podložkou, s výdechem se opět narovnej. Proveď dvacetkrát po sobě.

Lýtka a zadeček

Stoupni si rovně a rozpaž. Pravé chodidlo zanož za levé a mírně posuň doleva za lýtko, boky však musí směřovat dopředu, nevytáčej je. I ramena a záda měj stále narovnané. Mírně pokrč obě nohy v kolenou - pokus se o jakýsi malý dřep, a vrať se do původní pozice. Opakuj alespoň dvacetkrát. Vystřídej nohy a proveď cvik i na druhou stranu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 dreamslove dreamslove | Web | 20. března 2011 v 12:44 | Reagovat

Sabii ?:D už víš s kým ve stoje ?:DD :PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP:DDDD
já si musím nekoho na to sehnat ;D

2 Caree Caree | Web | 20. března 2011 v 18:03 | Reagovat

.. :D dobry.. asi to zacnu delat .. :D

3 dreamslove dreamslove | Web | 20. března 2011 v 18:56 | Reagovat

:DD já a nadržená ?:DDD
nááhodou je to super metoda ;DD tak třeba někdy v létě :D najakej flirtekk..:D
btw: já už můůžu :PP ale ty néé ;D

4 Adris Adris | Web | 21. března 2011 v 13:30 | Reagovat

já podle toho už cvičila před rokem a vůbec mi to nepomohlo :D:D

5 M1ška9 & TeruŠ M1ška9 & TeruŠ | Web | 21. března 2011 v 20:04 | Reagovat

Šikovný článek :)

6 Adris Adris | Web | 22. března 2011 v 15:01 | Reagovat

no bo káva a chlast vůbec neničí zdraví :D to ještě víc než ty ciga ;DD

7 Caree Caree | Web | 22. března 2011 v 15:11 | Reagovat

:D faajn _ no ale Adris koment me clk desi _ asi se na to vyseru .. :D stejne sem moc lina :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama